Wednesday, September 29, 2010

蠻不講理,係又點啊

《說了再見》

《開始懂了》

《原來》

 

《蠻不講理》

是我一直的

《壞習慣》。。。

 

尋日又搞單大嘢出來

前幾日 小華返來了

諗住搵佢一起睇戲

成日畫d男仔道墻

好似好bitch咁

于是就發個PM俾佢

 

點知佢女朋友知道咗

知道佢企圖刪咗個PM

就吵起上來

話要分手

話是話 條女真係神通廣大

咁嘅嘢都track到

真係犀利

 

點算

我就係咁成累人累物

天煞孤星

唔好睇我嘅blog咁多

你會受詛咒噶

電腦都壞埋噶

唔好同我出街啊

你會跌個銀包噶

因為

我係都市嘅悲劇啊

 

我叫佢快d氹返個gf

佢話好攰

攰咩攰啊 死仔

氹女仔本來都系

個做bf的天職來噶啦

 

點解

鐘意一個人

女仔就係咁

可以打橫來講

只係證明一樣嘢

她真係好鐘意你

好想同你系埋一起

先至會變得蠻不講理

變得無理取鬧

 

其實我都幾羨慕佢噶

至少有女仔約佢去睇戲

有個女友會妒忌會呷醋

因為她真系希望

你所睇嘅每一步電影

系同她一起睇

而不係同我呢d

勾三搭四嘅壞女人

她真係好關心你噶

傻仔

 

睇下我

我同邊個睇戲

我同邊個出街

都無人理過我

十二點前返到屋企就得啦

如果真係無人

我悶得就快癲咗

于是就

一個人去睇戲

一個人去散步

都係咁啦

反正都習慣咗咯

 

而家好啦

la嘢了 做埋狐貍精添

 

上次就係咁

就同個不是很熟的

陌生朋友去

最后搞到人地亂諗嘢

咁 大佬啊 人哋真係不知噶

我真係以為佢知道我attached咗

咁 佢又同我講佢attached咗

我哋兩個普通到不可以普通嘅朋友

去睇一步絕對正經嘅電影

戲完咗就即刻返屋企

無咩問題啊

點知 最后他竟然同我講

其實佢呃我噶

佢根本就冇女朋友

一直喜歡我

。。。我真係

無話可說咯

 

所以

以后最好

都係自己一個人去睇

你死你嘅事

不好再累人累己啦

 

今晚睇《華爾街》又好

要唱《喜帖街》又好

我條死卜街

唔會再累埋班街坊噶啦

 

大師之作

真係唔好意思啊

對不住啊

大師之作

 

好啦

返來我自己嗰單

haiz

真係

一波未停

一波又起

人生條路漫漫

仲咁曲折離奇

不如死咗算啦

 

我話你啊

失經無神

點解係面書度

玩失蹤啊

好好玩啊?

 

恕我蠢

再問多你一次

我有少少唔明

點解要玩失蹤哦

你想逃避d咩啊?

 

面書嗟

如果真係好憎一個人

假設 係我

唔係hide咗我d news feed 咯

再唔係不做朋友咯 delete我咯

一個click就搞定啦

考試嗟

不log in 不係得咯

點解要搞到

hide profile

你做咗咩見不得光嘅事

係不係啊

 

你聽過嗰個笑話噶hor

“你釣魚釣咗成日,都釣唔到一條,你唔悶噶咩?”

“咁 你又系度睇我釣咗咁耐,你唔係仲悶”

 

係噶

你做咗d傻事

有d比你更加傻嘅人

系度不斷搵你

系度問系度討論

點解你要消失

係不係發生咗咩事

 

個傻女仲去拜托你同學

去查下 你搞邊科

再通知聲

咩話

原來個“失敗”冇發現你消失咗

佢仲話冇啊,

尋晚仲睇到你上網bo

係我哋d無聊人無謂人

去留意你 去搵你嗟

 

點知 最后回報結果無結果

到而家我都唔知點解

你無端端玩失蹤

 

我嬲咩

我有咩資格嬲你

我仲諗住

好啦 俾個寬限期你

如果唔出現就cancel嗮d機票

你唔係指意同我(哋)去旅行啊

悭d啦 細佬

 

但系諗返

關我咩事啊

你玩失蹤係你嘅事

我做咩啊

做咩要搵你啊

 

我都俾全世界知道

我以后都唔會再搞你噶啦

點解 點解你消失

我仲要搵你

但係 講真啊

你咁個回復

我睇咗真係好想死

真係好想打人噶

你知唔知啊

去死啦

 

算了 算了

反正我係度吠

你都睇唔明噶

係我傻 係我賤

有自唔在,攞苦來辛

 

吳施主 放下啦

個世界咁大

不係冇咗邊個就唔的噶

 

點解?

我不再問

原來有d嘢

本來就冇得解

不係好似你做數學咁

要問返自己嘅心先知點解

 

聽日

我消失了

你會搵我嗎

 

早安晚安心語:如果某一天,你耳邊不再有人說煩,討厭;不再有人炫耀自己聰明;不再有人在你電話打不通時坐立不安而狂發短信,終于打通電話時對你發脾氣;不再有人可憐兮兮說心情不好;不再有人撒嬌說你壞;不再有人時而溫順的對你言聽計從,又突然對你亂發脾氣。你失去了這樣一個人,會失落嗎
圍脖心情心語:你不過仗著我喜歡你:你可以沈默不語,不管我的著急;你可以不回信息,不顧我的焦慮;你可以將我的關心,說成讓你煩躁的原因;你可以把我的思念,丟在角落不屑一顧。你可以對著其他人微笑,你可以給別人擁抱,你可以對全世界好,卻忘了我一直的傷心。你不過是仗著我喜歡你,而那,卻是唯一讓我變得卑微的原因
早安晚安心語:男孩總會說女孩無理取鬧,說女孩沒事找事,說女孩不講道理,說女孩不可理喻。卻不知道,她在對待別人的時候,爲什麽不是這樣的態度?如果有一天,她不再對你撒嬌,她不再對你任性,她不再纏著你,跟你要這個要那個,她不再因爲你的任何事情微笑或者皺眉。那麽,你就永遠的失去她了
精彩語錄:“太愛一個人,你會太在乎他/她跟誰在一起,心裏是否有你;太愛一個人,你會剛說再見卻又心生思念;太愛一個人,你會因爲他/她的溫柔而滿懷甜蜜,更會因爲他/她的冷漠而郁郁寡歡;太愛一個人,會無原則地忍受他/她,慢慢地他/她習慣于這種縱容,無視你爲他/她的付出,甚至會覺得你很煩。”
經典語錄坊:一個苦者對和尚說:“我放不下一些事,放不下一些人。” 和尚說:“沒有什麽東西是放不下的。” 他說:“可我就偏偏放不下。” 和尚讓他拿著一個茶杯,然後就往裏面倒熱水,一直倒到水溢出來。苦者被燙到馬上松開。 和尚說:“這個世界上沒有什麽事是放不下的,痛了,你自然就會放下

 

轉自微博

原來迷戀微博

不止是為了追蹤偶像

而是追著這些我內心的話

世界另一端 有人為我講出了

真是要謝謝你們 千千萬萬個網友

尤其係你啊 王子 我日日都掛住你啊

 


 

說了再見 / 周杰倫

《海洋天堂》主題曲

我一直不敢看部電影

現在聽到首歌都忍不住了

我怕看完自己會哭

哭完還要自己擦眼淚

我假裝過去不重要

卻發現自己辦不到

心 碎了一地 撿不回從前的心跳

身陷過去我無力逃跑

 

開始懂了 / 孫燕姿

人痛過 成長了 是好事

人累了 停下來 是好事

原來人會變得溫柔 是透徹的懂了

愛情是流動的 不由人的 何必激動著要理由

很愛過誰會捨得

把我的夢搖醒了 宣佈幸福不會來了

有昨天還是好的 但明天是自己的

開始懂了 快樂是選擇

 

原來 / 林俊杰

你還記得這首歌嗎

原來最傻的人是我

原來最疼痛的表情 竟是沒有情緒

原來最殘忍的畫面 可以甜言蜜語

我不懂得如何更愛你

影子諷刺的 跟著我難分難離

原來最孤單的是 我還是那麼想你

原來最悲哀的是 我不能面對自己

你 收的乾淨

我也會 不留一點痕跡

說故事也要像是真的

可是 別觸動那些回憶


 

蠻不講理 / 古巨基

蠻不講理 係又點啊

誰辜負你 不服氣

如果他傷你 你吞聲忍氣

想徹查情人的心理

謀略亦難以令對方歡喜

講道理 誰講道理

會可免分離 你哪須交戲

不與旁人殘忍競技

對方選擇你 不管何事都選你

 

壞習慣 / 李玖哲

不。完美。。。就是最美

如果我的壞習慣在

誰眼中也是一種美

我的心不聽使喚

我犯了又犯 像個笨蛋 這世界一片混亂

愛已走散 忘記太難 但會習慣

 

說了再見 / 周杰倫

作詞:古小力、黃淩嘉

作曲:周杰倫

編曲:鍾興民

 

*天涼了 雨下了 妳走了
清楚了 我愛的 遺失了
落葉飄在湖面上睡著了

 

想要放 放不掉 淚在飄
妳看看 妳看看不到
我假裝過去不重要
卻發現自己辦不到

 

說了再見 才發現再也見不到
我不能 就這樣 失去妳的微笑
口紅待在桌角 而妳我找不到
若角色對調 妳說好不好

 

#說再見 才發現再也見不到
能不能 就這樣 忍著痛 淚不掉
說好陪我到老 永恆往那裡找
再次擁抱 一分一秒 都好

 

Repeat *

 

妳的笑 妳的好 腦海裡 一直在繞
我的手 忘不了 妳手的溫度
心 碎了一地 撿不回從前的心跳
身陷過去我無力逃跑

 

Repeat #

開始懂了 / 孫燕姿

作詞:姚若龍

作曲:李偲菘

編曲:Kenn C

 

我竟然沒有調頭 最殘忍那一刻
靜靜看你走 一點都不像我

原來人會變得溫柔 是透徹的懂了
愛情是流動的 不由人的 何必激動著要理由

相信你只是怕傷害我 不是騙我 很愛過誰會捨得
把我的夢搖醒了 宣佈幸福不會來了

用心酸微笑去原諒了 也翻越了 有昨天還是好的
但明天是自己的 開始懂了 快樂是選擇

原來 / 林俊杰

作詞:張思爾/林秋離

作曲:林俊傑

 

街燈絆住我眼前 下一步
拉長的影子 嘲弄的回顧
電話亭仍留著你的話
一句話 掉一滴淚
今晚的我 會是如何入睡

原來最疼痛的表情 竟是沒有情緒
原來最殘忍的畫面 可以甜言蜜語
我不懂得如何更愛你
影子諷刺的 跟著我難分難離

原來最孤單的是 我還是那麼想你
原來最悲哀的是 我不能面對自己

你 收的乾淨
我也會 不留一點痕跡

說故事也要像是真的
可是 別觸動那些回憶
今夜你說了最後一句
一句話 掉一滴淚
看來今晚的我 很難入睡

蠻不講理 / 古巨基

作曲:曾家瑋@宇宙大爆炸

填詞:林夕

編曲:藝琛

 

問有誰可計較清楚
在這人間有幾可公道過
但求不虧心不必志在結果

沒有人可力挽當初
沒有人可永遠都不犯錯
如何花光心計策劃太多

這是愛 誰望天肯將眼開
情人若肯不用請都會自來
門若上鎖別去開

 

*誰辜負你 不服氣
如果他傷你 你吞聲忍氣
想徹查情人的心理
謀略亦難以令對方歡喜
講道理 誰講道理
會可免分離 你哪須交戲
不與旁人殘忍競技
對方選擇你 不管何事都選你*

沒有誰可勉強得到
沒有誰因算式得出情愫
沒人相戀倚靠上學惡補
這是愛 人是你的定會來
流盡淚水怎樣去改變未來
難道回望令你可愛

 

Repeat *

愛比人生還玄 任你怎計算
再不愛的心怎說服也只會更加倦
互愛發於自願 是人間美眷
不費力氣亦得嘗未了願

 

Repeat *

他感動你 不包含甚麼天理

壞習慣 / 李玖哲

作詞:林燕岑

作曲:吳克群

 

你愛的歌不再聽了 誰在我心裡哼
你愛的顏色我該忘的 偏偏又選了
我開始懷疑你沒離開
否則太奇怪
睡覺 吃飯 從我的習慣 都證明你存在

 

你 是壞習慣 我戒不斷 我的心不聽使喚
我犯了又犯 像個笨蛋 這世界一片混亂
愛已走散 忘記太難 但會習慣

 

你的生日我不慶祝了 但我卻還記得
你悲傷快樂我不參加了 卻總還掛念著
我開始懷疑你沒離開
否則太奇怪
睡覺 吃飯 從我的習慣 都證明你存在

 

你 是壞習慣 我戒不斷 我的心不聽使喚
我犯了又犯 像個笨蛋 這世界一片混亂
愛已走散 忘記太難 但會習慣

 

你 是壞習慣 我戒不斷 我的心不聽使喚
我犯了又犯 像個笨蛋 這世界一片混亂
愛已走散 忘記太難 但會習慣 壞習慣 戒不斷 壞習慣

No comments:

Post a Comment