Monday, September 13, 2010

是一個誤會 沒什麼可悲

給《子杰》哥哥:

 

唔好嬲同傷心啦

千祈唔好變反角色

我都成日失戀噶 冇乜所謂噶

振作 加油啊!!

 

同你講我的故事

都唔係好你幾多

今日一直捻到呢首歌

送俾你啦

 

就系咁咯

你喜歡嘅人又不太鐘意你

鐘意你嘅人你又不喜歡佢

兜兜轉轉 很攰又很煩

 

但係我還是相信

乜守得云開 見月明

如果真係冇

唔系冇咯 又唔嗮死

我連最壞嘅打算都做埋咯

冇事噶

 

從前Twins話《戀愛大過天》

係呃人噶

睇下 佢地又唔系拆伙 各行各路

 

仲有啊

老土嘀講句

好高興認識你

記住啊

我實撐你噶

你係個好人 知唔知啊

 

是一個誤會沒甚麼可悲 / 王菀之

2000第十二屆Cash.流行歌曲創作大賽冠軍作品

 

是一個誤會沒甚麼可悲 / 王菀之

作詞:王菀之

作曲:王菀之

 

我討厭這場愛情遊戲
來的是我 去的是你
我懷疑今後我會睡不醒
流淚的心 讓我窒息

你一字一句在我腦裡
越來越重 語氣不輕
你眼神點綴你的表情
笑得有諷 不近人情

la...聽說懦弱再不是我的秘密
我愛得哭得沒有氣質
也聽說你笑了瀟灑了愛了
愛得翻天覆地 好一招聲東擊西

我討厭回憶我感覺很累
是一個誤會沒什麼可悲
我懷疑愛上了一種頹廢
得過且過 不能後悔

你走的時候眼神很美
有了解脫 沒有負累
你說的說話有一點韻味
乾脆俐落 助我心碎

這也好 這也好 這也好

No comments:

Post a Comment