Tuesday, December 28, 2010

Hanjin X MC Jin: MOOV Live

was watching this on Christmas Eve

amazing

a small stage

everyone sitting so near

and there’s Jun K

 

買一送一 / 陳奐仁 Hanjin +  歐陽靖 MC Jin / MOOV Live

 

女朋友 / 陳奐仁 Hanjin +  歐陽靖 MC Jin / MOOV Live

cha cha version

 

been listening to live music

more frequent than ever this year

I don’t know

probably since Timeless Concert

Timeless Live on Stage

and endless plays of

Timeless Live in HK (DVD)

 

and two weeks ago

Mc Jin and Hanjin were in town

I didn’t go

because out of all the featured artists

these dudes are the only two

I wanted to watch

just watch through the

live telecast on TV

 

kinda miss live music

this is not where it is easily available

Maroon 5 is not gonna come after all

and the Jakarta’s ticket has been sold out

it’s just so sad

all I can do

is continue to Youtube

 

買一送一 / 陳奐仁 歐陽靖

 

買一送一 / 陳奐仁 Hanjin +  歐陽靖 MC Jin / MOOV Live

作曲:陳奐仁

填詞:陳奐仁, MC Jin

編曲:陳奐仁

監製:陳奐仁

MC Jin
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 一家大細都埋嚟睇

Hanjin
小小的甜頭
值不值得我們拼命找折扣
賺到了小便宜之後
難道就富有? No!

MC Jin
究竟有D乜嘢咁抵
你話我唔買都要埋嚟睇
識嘢咪唔會中計
咪當含住條金鎖匙出世
價錢有乜嘢相差 你考唔到呢個格價專家
難聽D就叫搵著數 我只係想睇住個數簿
筍嘢唔係成日執到 買棵菜搭兩條葱都好
冇錯慳得就慳 但係小便宜我係唔會貪
買嘢買鞋買衫 其實最緊要係心水啱
買一送一 聽落就好抵
但係買咗兩個連一個都唔使

Hanjin
小小的甜頭
值不值得我們拼命找折扣
賺到了小便宜之後
難道就富有? No!

Hanjin
OT?不给!
等花红 没機會
栽員把红字變黑
可又亂投资 說是為了減税
搞到員工好累
結果利潤都沒
貪小便宜吃大虧
一個兩個三個四個五個六個七個
把握這好機會
便宜貨最難追
“什麼?”貨有問題也不能退
這算是什麼機會?huh?
跳樓摔賣
不致於狂買
吐血清倉
不致於割脈
整天斤斤計較太無奈
成大事者不做小買賣。
小小的甜頭
值不值得我們拼命找折扣
賺到了小便宜之後
難道就富有? No!
小小的甜頭
值不值得我們拼命找折扣
賺到了小便宜之後
難道就富有? No!
小小的甜頭
值不值得我們拼命找折扣
賺到了小便宜之後
難道就富有? No!

MC Jin
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 就算唔買都埋嚟睇
好抵 好抵 一家大細都埋嚟睇

Hanjin & MC Jin
Go buy this CD.
Buy one get one free.
There’s him and there’s me.
He sings. And I MC
Go buy this CD
Go buy this CD
Go buy this CD
Please

女朋友 / 陳奐仁 Hanjin +  歐陽靖 MC Jin / MOOV Live

作曲:陳奐仁

填詞:陳奐仁, MC Jin

編曲:陳奐仁

監製:陳奐仁

 

Hanjin
La la la la la la
La la la la la la
La la la la la la la la

MC Jin
第一次喺我生命出現
係1095日前
望兩望好似似曾相識
一望正面根本唔識
咁都得 握下手 由三唔識七變咗好朋友
你係一個好女仔 就算唔係我都當你係
或者我有D老套 想同你表白又唔知點講好
如果有得發展我一定會 但係佢當咗我係姊妹

Hanjin
我喜歡的女孩
她把我當女孩
要想對她表白我的真愛
她爸爸說我乖
她媽為我做菜
我願意為她做女孩

MC Jin
有時真係auo曬頭 應該點講呢
都唔知點算好 真係
我哋究竟係乜嘢關係 話複雜又唔係簡單又唔係
行街睇戲我哋照做 但係未去到拍拖既地步
一直想同你燭光晚餐 你實會叫我慳番
AA制先可以埋單 仲要拉埋我去同你試衫
你根本冇當過我係男人 呢種感受真係難忍
你有男朋友唔通我唔準 有時D嘢真係好矛盾
你話佢好理想 因為佢性格同我一模一樣

Hanjin
你說不能失去我
在你世界裡我就像太陽
沒了我你沒方向
你要我做你伴娘
我喜歡的女孩
把我當做女孩
要想對她表白我的真愛
她爸爸說我乖
她媽為我做菜
我願意為她做女孩
為她做女孩 女孩...

No comments:

Post a Comment