Sunday, October 17, 2010

十月圍歌 Octrackantop

她飛到臺灣,從新爬上來

無名 / 何韻詩

 

他唱起rock ballad,幾乎領悟了些東西

別怕失去 / 陳柏宇

 

他搖滾了起來,jump!!

Welcome to The Black Hole / 周子揚

 

他跟表哥表姐去clubbing,變壞了

Deadline / 張敬

 

他變得陰聲細氣,溫柔了

有時 / 周國賢

 

他也玩起featuring

吹摯友 / C君 featuring 方大同

 

 

他們分家了,暫時咋

偉大航道 / C君

 

他們依然散發正能量

我要打多支 / 陸Wing

 

她們也分家了,希望也是暫時噶

Summer of Love / 盧凱彤

她們一個溫柔,一個搖滾

無言花  / 林二汶

 

他也變成rock友,帶阿Paul的味去唱

超錯 / 陳奕迅

 

無名 / 何韻詩

作曲:hocc@goomusic

作詞:魏如萱/郭啟華

編曲:英師傅/何秉舜@goomusic

監制:英師傅/何秉舜@goomusic/hocc@goomusic

 

蒲公英 在光裡
深呼吸 移動漂浮的身體
飛到東 飄到西
像隱形 卻灑落滿地低吟 的生命

 

沒有名 沒有姓
也不能 掩飾歷史的激情
是飛鳥 或是魚
也曾經 流下眷戀的痕跡

 

天空是海的另一半
月亮的相反是太陽
我不曾離開

 

我從地平綫爬上來
不管縫隙多麼的狹窄
用盡全力愛我所愛
默默的 推翻了 顛覆了
我站起來站起來站起來

 

蒲公英 在霧裡
深呼吸 恢復冰冷的身體
飛到東 飄到西
像隱形 感染角落的生命

 

哪怕一個倒下來
另一個我會站起來
一個兩個三個千個萬個億個的我

 

我從地平綫爬上來
不管縫隙多麼的狹窄
用盡全力愛我所愛
默默的 推翻了 顛覆了

 

我從絕地裡活過來
我雙腳在這裡站起來
我的翅膀在我身體長出來
我要飛了我要飛出去飛出去 飛了

 

我從地平綫爬上來
一顆叫無名的小塵埃
捲起了熾熱的風暴
重生了 推翻了 顛覆了
我飛起來要飛起來要飛起來
我無所不在無所不在無所不在

別怕失去 / 陳柏宇

作曲: C. Y. Kong / Davy Chan

作詞: 黃凱琪

編曲: C. Y. Kong

監制: C. Y. Kong / Davy Chan

 

世界看似這秒要淪陷 末日就像是日要降臨
路上站著十萬個孤苦靈魂
每段故事際遇也鄰近 別離後來未忘某個人
習慣輾轉倒後行

 

記性太富有 弱者擠出眼淚懷舊
慣性去悔疚 實際是自己親手背負了石頭

 

哪個人沒有失去 失戀後哪需唏噓
懶理姓甚名誰 難敵到最高就會倒退
佔有時別怕失去 鬆手後記憶一堆
也會逐步蠶食去 逆向分針往後退

 

最尾再看過去半程路 幸在絕路劃下了句號
舊日重視或已輕於鴻毛

 

壯烈故事葬下了墳墓 淡忘諾言活埋了憤怒
誓願要走出這地牢
記性太富有 弱者擠出眼淚懷舊
慣性去悔疚 實際是自己親手背負了石頭

 

哪個人沒有失去 失戀後哪需唏噓
懶理姓甚名誰 難敵到最高就會倒退
佔有時別怕失去 鬆手後記憶一堆
也會逐漸流逝去 逆向分針遠赴流水 歲月如水

 

記性太富有 弱者擠出眼淚懷舊
慣性去悔疚 實際是沒法再追究

 

哪個人沒有失去 失戀後哪需唏噓
懶理姓甚名誰 難敵到最高就會倒退
佔有時別怕失去 鬆手後流過的淚
也會逐步蠶食去 逆向分針往後退 (往後退)

 

每段故事際遇也鄰近 別離後來未忘某個人
但是也必須繼續行 追憶過 繼續向前行

 

Welcome to The Black Hole / 周子揚

作曲:Edward Chan / Charles Lee

填詞:草根

編曲:Randy Chow/Edward Chan/徐浩

監製:Edward Chan / Charles Lee

 

未有約定空檔期 萬有引力多詭秘
接到訊息一眾人會飛 趕限期 即使力疲
沒有女伴的國旗 聚腳這頭家嬉戲
似置太空艙隔離了沼氣

 

Welcome To Black Hole 紅白酒開倉入貨趁早
Welcome To Black Hole 談論法國入球史密夫鼓躁
Welcome To Black Hole 回味在異國修學的芝士漢堡
回望前女友是誰最以自豪

 

忙忙忙其實太好 卻沒法避身邊女性投訴
我說有分數 如發悶有請禱告 yeah
煩煩煩原是太糟 要是有苦水宣洩吐吐吐
Da da da da da... 能有自我的一套 快樂也可宣佈

 

渡假渴望不了期 自製假日的空氣
接到訊息一眾人暗喜 戚著眉拋開力疲
未理午夜不管天氣 聚腳這頭家嬉戲
教我滿足感覺無法比 hey yeah yeah

 

Welcome To Black Hole 長實高息股入貨趁早
Welcome To Black Hole 談論某某藝人開業的新鋪
Welcome To Black Hole 回味舊日老祖父的古董瑰寶
回望誰拼搏換來引以自豪

 

忙忙忙其實太好 卻沒法避身邊女性投訴
我說有分數 如發悶有請禱告 yeah
煩煩煩原是太糟 要是有苦水宣洩吐吐吐
Da da da da da... 能有自我的一套 快樂也可宣佈

 

忙忙忙其實太好 卻沒法避身邊女性投訴
我說有分數 如發悶有請禱告 yeah
煩煩煩原是太糟 要是有苦水宣洩吐吐吐
Da da da da da... 能有自我的一套 快樂也可宣佈

 

傍晚直到天光 oh 也就夠鐘打掃

 

Deadline / 張敬軒

作曲:张敬轩

填词:黄伟文

 

执起笔想写再见 算算有那个想见
至发觉世上还有太多可恋
这首歌应该抱怨 却教我从头充了电
假使我要更爱目前 天天当做最终那天
天天讲听朝会变 而明晨何其遥远
何况当 无明天

 

I wanna change, why not? I need a break, why not?
I want to feel life
I wanna dance, why not? I wanna sing, why not?
I want to be loved
I wanna fly, why not ? I wanna die, why not?
I want to feel life
I wanna smile, why not? I wanna cry, why not?
I’m singing aloud

 

即使间悲观似我 世界有我也不错
有了这觉悟还有那些不可
想不通怎么约过 最讽刺凭遗嘱协助
花凋镜破 寄语若何
光阴有尽 爱惜更多 一朝将生死看破
原来能从头来过 仍然有 何其多

 

I wanna change, why not? I need a break, why not?
I want to feel life
I wanna dance, why not? I wanna sing, why not?
I want to be loved
I wanna fly, why not? I wanna die, why not?
I want to feel life
I wanna smile, why not? I wanna cry, why not?
I’m singing aloud

 

I wanna change, why not? I need a break,why not?
I wnat to feel life
I wanna dance, why not?I wanna sing,why not?
I want to belove
I wanna fly, why not?I wanna die,why not?
I want to feel life
I wanna smile, why not?I wanna cry,why not?
I’m singing aloud

有時 / 周國賢

作曲:周國賢

填詞:小克

編曲:周國賢

監製:周國賢.Goro@heearmusic

 

我快樂有時 我叫悶有時
也算上天的恩賜
回頭是憤慨 看不到未來
於年月裡比賽

 

時光機永未及發明 哪裡覓證明
轉季讓半山結冰
這嘀嗒 又嘀嗒
時鐘似簷蓬滴雨聲

這秒針 轉個彎
繁華極短暫
一切善或惡 聚或散
也定了早晚
永有著時間驅使
歷史的恩怨時代迫使

 

仰首太空 再看清一片藍圖星宿
怎麼那北斗永亮透
只可半生奔馳 好比試管嬰兒
蟲洞裡解不破的暗示

 

戰鬥亦有時 跳舞亦有時
分不到魔鬼天使
情慾或理智 這生有限時
怎釐定那主次

 

投身於那六道旅程 已再沒姓名
轉世讓記憶結冰
永生間 彈指間
時光裡盲目地遠征

 

這秒針 轉個彎
繁華極短暫
一切善或惡 聚或散
也定了早晚
永有著時間驅使
歷史的恩怨時代迫使

 

仰首太空 再看清一片藍圖星宿
怎麼那北斗永亮透
只可半生奔馳 好比試管嬰兒

 

空間裡的真相不會知

 

沒有愛恩斯坦以及霍金的聰慧
相對問題遇到相對問題
四度宇宙摺疊冷暖
愛恨活埋秒與秒之間

 

這秒針 轉個彎
繁華極短暫
新愛或舊愛 沒盛載
最後也失散
你叫喚時間終止
永遠沒法預知哪日得你重視

仰首太空 再看清一片藍圖星宿

怎麼那北斗永亮透
織女望向牽牛 一知半解眉頭
從維度裡繼續破解光速的變奏
空間的結構
一瞬或不朽

 

有時我在記憶空間找到你
分秒在一起
不會問生死
最終會不分我或你

吹摯友 / C君 featuring 方大同

作曲:方大同, C君

填詞:方大同, C君

編曲:方大同, Randy Chow

監制:Randy Chow, C君

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

喂 老細 再攞d酒嚟

我同我兄弟今晚一於不醉無歸

自從你發咗呀 幾耐無傾過計吖

你話啦 吓 今晚聽我講心底話

我女人落咗酒吧 又唔聽我電話

離晒譜 我已經被接駁到

有人爭女爭到劏肚佢仲要去蒲

真係唔知到嗰度幾多麻甩佬

女子落去 諗住舒緩吓d壓力

男子落去 就梗係睇吓要冇嘢食

佢係咁玩 我係咁煩

你話我係咪講得啱 係咪講得啱

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

Hey 我知你內斂啫

你同我有幾friend 從來無出過聲

以前借錢俾你 從來無起釘

哈 點知老哥你今日身光頸靚

我就慘 仲係要勒緊褲頭開飯

打份牛工都唔夠一個禮拜飲兩晚

乜嘢都加 人工就減

將我d青春全部奉獻俾我老闆

最衰係地產 仲無收手

就嚟香港人買唔係香港樓

喂 咁老友 不如度住十幾個過嚟

俾我交住首期 遲d袒返俾你

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

嘩 唔係咁講嘢呀

而家矜貴啦

K:

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

得啦 唔駛講嘢啦

而家巴閉啦

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

偉大航道 / C君

作曲:C君

填詞:C君

編曲:Randy Chow、徐浩

監製:Randy Chow、C君

 

呢首歌係我特別為你而寫嘅
可能你而家唔知我講緊咩嘅
但係到你大個攞返呢隻歌係CD機度播
你會知道我為你做左D咩嘢
細路哥細細個仲細得幾多年
唔好俾你嘅童年淨係充滿考試同測驗
望下個天 咁好天 去下海邊
因為到你大個就會忘記乜嘢係大自然
做學生要爭取時間玩
有幾多功課做都好閒 唔駛喊
當你正式上班 先知道乜嘢叫慘
原來做功課好簡單 做人好難
唔好怪你學校好似好煩個幾個先生
因為冇一個先生係可以煩得過你老闆
唔好介意 記缺點只係小事
操行分就係玩緊迷你版嘅辦公室政治
唔好笑你同學仔 因為將來佢可能係
同你做一世嘅兄弟 呀 順便一提
千祈唔好食煙 點解 因為你想像唔到佢有幾難戒

 

Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 想當你跌低過 錯敗過 有力再 去突破
大多幾歲 你會想搵返個情侶
老土D講一句 唔係有心就唔好追佢
你諗下佢流嘅眼淚
傷害佢 將來佢 唔再相信愛
你仲點過意得去
愛情係好玩但係唔好玩愛情
你一個唔小心 可能會影響佢一世人
我係過來人 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
係啵 記住飲酒唔好飲咁多
尤其是有杯著晒火 一定要朋友幫下拖
貓到腳低都冇乜所謂 最怕起身係隔嚟
見到個我咁樣嘅男仔 你就知道乜嘢係蝕底
唔好隨便同人發生關係
話就話前事不提 都係另一種虛偽
因為 我始終認為
你老公都唔想知道佢有咁多襟兄弟

 

Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 想當你跌低過 錯敗過 有力再 去突破

 

講到想講嘅都講過 需要分享我分享過
你始終會大個 你始終會離開我
每人都有名 每人都有姓
出世個一日就係最好嘅身份証明
每人都有名 每人都有姓
出世個一刻就係上天對你嘅肯定

 

Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢隻歌
Woo~ 想當你跌低過 錯敗過 有力再 去突破

 

路從來都係難行
但係無論幾難都好
我一定會係度陪你
你嚟到呢個世界 係一個安排
你會俾你想像中更加偉大

我要打多支 / 陸Wing

作曲:陸永

填詞:KZ, 陸永

編曲:DJ Galaxy

監製:陸永,DJ Tommy

 

到底 邊一刻 邊一分 邊一秒 開始變大人
我只要 啪多支 啪多支 先可以 再度重生

 

當我仲係一個三歲小朋友
當然能夠 飯來將口 繑埋雙手
扭兩扭玩具話有就有
今日流住眼淚留唔住 女朋友
曾經以為最辛苦係背默將進酒
長大以嚟一辛苦就剩係相信酒
大人 負責 負責任
記得細個果陣 我只係負責發問
做咗大人 身邊多咗小人
事事要小心 冇得做 蠟筆小新
好憎 自己冇晒天真
好心 咪再嗌我先生
十三歲生日派對
我嗌句 好快趣 我就會三十歲
宜家廿九仲爭一歲
生日冇興趣
唔想大係長大嘅証據

 

我要打 打 打多D BOTOX
我要返 返 返 返番最初
歲月光陰之中穿梭 但童年得一個
望我皺紋最多

 

當我仲係一個三歲細路哥
邊度清楚大人世界制度多
當初細個 一開心就唱歌
點解到大個咗一傷心就唱k
細個想快高長大快啲到下世紀
到大個唔係好想大唔想老唔想死
開心樂園派對慶祝又大一歲
三十歲嘅我賣醉慶祝青春就快失去
細個我嘅伴侶 係一堆玩具
到大個我嘅伴侶係一堆負累
大人唔再發夢 唔再相信多啦A夢
唔再需要叮噹想做king kong
想當英雄
時間轉眼流走人越大越少朋友
年紀越大個人就越小朋友
童心未泯弊在童真被禁制
成年人嘅身體喺心底 係細蚊仔

 

我要打 打 打多D BOTOX
我要返 返 返 返番最初
歲月光陰之中穿梭 但童年得一個
望我皺紋最多

 

到底 邊一刻 邊一分 邊一秒開始變大人
我只要 啪多支 啪多支 先可以 再度重生

 

唔想呈現老態 好想D皺紋冇晒?
有D錢冇得慳有黑斑冇得掹
一把年紀最怕 肌肉退化
勤做孖屎咁至 可以保持肌膚緊緻
唔想呈現老態 好想D 皺紋冇晒
有D錢冇得慳有黑斑冇得掹
一把年紀最怕肌肉退化
勤做孖屎咁至可以保持肌膚緊緻

 

太快我覺得太快大
人生過得太快首歌都太快
冇計要變大 副計要變壞 變老鬼
乜鬼嘢乜鬼嘢乜鬼嘢
都變鬼晒

Summer of Love / 盧凱彤 原唱:王菲

作曲:S.Burton/ H.Hoffner

填詞:周禮茂

編曲:盧凱彤/李瑞嫻

 

我經不起這衝擊
戀愛高溫令我乏力
深心內亦在流汗滴
因身邊 找到親愛的
人迷迷糊 還偷偷看

 

我不懂怎麼解釋
當跟你一起煥發熱力
甜蜜熱浪我未敵 知嗎 親愛的
人迷迷糊 情火火燙

 

* 燒起了新暱 燒起了衝擊
燒起了不熄 夏日愛火光
沙一片金色 一起印足跡
昏昏醉的心情已燙 BABY *

 

# 這個Summer of Love 火火燙
感覺彷彿這刻 愛火的中央
你跟我也發光 熱浪浪再接浪
你心中 我心中探訪+

 

‧一起的走遍 熱愛火網
這刻再追憶 跟你相識
一見傾心是你魅力
曾夢內尋尋覓覓 可與你相識 令我樂極
人迷迷糊 如升升降
只櫨你珍惜 是我心跡
情是為誰放
每一天跟蹤你足跡 熱情力量是無法去擋 ‧
Repeat # ‧

無忘花  / 林二汶

作曲:林一峰

填詞:林一峰

編曲:何秉舜

監製:何秉舜

 

如果失重兩肩感慨萬千
太累沒法可入眠
你能讓眉頭積雪
落到我手心裡 無忘花又再現

 

我清楚你的心一切弱點
有誰讓你數心跳
愛如願隨年轉厚
換你回贈一吻 度四季於一笑

 

花田遇上了春暖
花瓣夏雨灑風中轉
百折千迴就放開 秋色染面
老情人 心照不宣
冬雪會倦情感會亂
睡醒已是明天
仍期待下一花季可再見

 

情深不見底不必怕緣淺
會承受你的改變
我從未要你解釋 沒有名份的吻
無忘花枝不需折

 

花笑獨欠人不見
不記明日黃花昨日現
百折千迴 時日流轉不了斷
好情人 有聚有別
總可再遇抱擁每段
再想已是明天
長留在我心的你不會變

 

愛如願隨年轉厚
換你回贈一吻 度四季於一天

超錯 / 陳奕迅

作曲 : John Laudon 

作詞 : 潘源良 

編曲 : John Laudon 

監製 : 葉廣權

 

努力到努力過之後 好與醜都已經受夠
我恨我再沒法遷就 只有走走了不回頭
愛是靠信念來殿後 欺騙的怎可廝守
覆水難收 絕望難救

 

美麗到最後變醜陋 不要假裝作好朋友
你若有理會我感受 記掛我不要講出口
抱著我你用這雙手 跟那位暗中緊扣
口不對心 心不對口

超錯 是我太情多 仍然未夠 去應付如果

不過 若是這結果 留低只有我
我以後還可 伴著螢火 (火中有火)
繼續狂歌 (歌中有歌) 超錯 錯

 

你別說世事本荒謬 得到的多數非獨有
引導我笑著去忍受 閉上眼可會感悔疚
抱著我你用這雙手 跟那位暗中緊扣
口不對心 心不對口

 

超錯 是我太情多 仍然未夠 去應付如果
不過 若是這結果 留低只得我
我以後還可 伴著螢火 (火中有火)
繼續狂歌 (歌中有歌) 高歌

 

超錯 錯...

No comments:

Post a Comment