Saturday, October 23, 2010

吹摯友

這個星期狂播的一首

一直找不到歌詞

于是我就自己打了

還upload埋個mv去Youtube

真係好得閑hor

 

不過最后

我ge Account關門大吉

結果MV都冇嗮啦

好彩 最好有個official頂上

 

吹摯友 / C君 featuring 方大同

 

吹摯友 / C君 featuring 方大同

吹摯友 / C君 featuring 方大同

作曲:方大同, C君

填詞:方大同, C君

編曲:方大同, Randy Chow

監制:Randy Chow, C君

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

喂 老細 再攞d酒嚟

我同我兄弟今晚一於不醉無歸

自從你發咗呀 幾耐無傾過計吖

你話啦 吓 今晚聽我講心底話

 

我女人落咗酒吧 又唔聽我電話

離晒譜 我已經被接駁到

有人爭女爭到劏肚佢仲要去蒲

真係唔知到嗰度幾多麻甩佬

女子落去 諗住舒緩吓d壓力

男子落去 就梗係睇吓要冇嘢食

佢係咁玩 我係咁煩

你話我係咪講得啱 係咪講得啱

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

Hey 我知你內斂啫

你同我有幾friend 從來無出過聲

以前借錢俾你 從來無起釘

哈 點知老哥你今日身光頸靚

我就慘 仲係要勒緊褲頭開飯

打份牛工都唔夠一個禮拜飲兩晚

乜嘢都加 人工就減

將我d青春全部奉獻俾我老闆

最衰係地產 仲無收手

就嚟香港人買唔係香港樓

喂 咁老友 不如度住十幾個過嚟

俾我交住首期 遲d袒返俾你

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

嘩 唔係咁講嘢呀

而家矜貴啦

 

K:

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

 

C:

得啦 唔駛講嘢啦

而家巴閉啦

 

K:

我和你 不太熟 我真的跟你不太熟

我真的真的跟你不太熟

我真的跟你不太熟 跟你不太熟 不太熟

No comments:

Post a Comment