Friday, January 21, 2011

因為我和你,也許是運氣:卻如此動聽

burden of life is so hefty

every fall I sigh what a pity

 

talks are cheap and empty

every time trying so hard to be chatty

 

take a ride ’round the city

every building seems so pretty

 

life is about simplicity

every second is a new possibility

 

pour out your generosity

every smile makes you a sweety

 

因為你 / 方大同

 

講解 《因為你》 / 方大同

interview: 0.00” -0.15”

 

因為你 / 方大同

official MV

directed by Khalil boy

 

因為你 / 方大同

作曲:方大同

作詞:方大同

編曲:方大同

監制﹕Edward Chan / Charles Lee / 方大同


噔噔噔 噔 噔
噔噔噔 噔 噔噔
噔噔噔 噔 噔 噔噔噔噔
噔噔噔 噔

友人對我hi
街頭的情人又說bye 孩子的父親讚他乖
寫著啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦

#也許是天氣
也許是運氣
也許是因為有人不放棄
也許是天意
也許不願意
也許是因為她
還是因為我和你

是不是你錯
是不是她錯了
但隨便說說也不算
你別賴 怪我
好事會變懷
這世界都環繞著愛
捱過之後會放的開
寫著啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦

Repeat #
寫一首歌
填一首詩
錄完這編曲
這樣就是一首歌的生命
如此動聽
如果你覺的我在講你心裡的話
Repeat #

No comments:

Post a Comment