Sunday, October 20, 2013

Glad We’ve X Watched It Live: Eason’s Life

Eason Life 2013 KL

 

好耐冇用廣東話來寫blog

希望d字仲記得係點拼點打出來

d字? 咩字啊 係“嘀”啊

 

prelude

個天都唔知有搞錯

下晝已經落咗好鬼大雨嘎啦

到咗天黑 仲繼續落

 

其實全部人入場都系濕嗮

無論你係坐最前一排嘅VIP

或者係“山頂”嘅free-seater

都係露天座位 冇可幸免

 

所謂 free seater

唔系免費坐位啊

即係山頂 隨便坐邊度都得

first come first serve

 

所以佢地真係幾慘架

明知落緊大雨 都系要早入場

至敗嘅係,

唔好意思 雨遮係唔俾帶入架

 

個雨有幾大

睇我前邊位大佬嘅頭就知啦

成片都系五顏六色嘅人

但係我哋就好堅持要攞藍色

因為至少

同Eason個件似嘀

raining concert stadium merdeka

 

好彩到開場個陣

個雨係越來越細

大家投入去睇show

都唔記得落雨咯

 

opening

其實我入場之前

係冇睇過紅館 Life’s 嘅 rundown

因為我覺得咁就冇咩驚喜咯

 

好似入戲院睇戲咁,

我係唔會去掘個故事出來

最好就系連預告片都未睇過

 

個 opening 係有震撼到我架咯

但係個impact同其他演唱會係好唔同

 

即係話,佢冇唱好hit個嘀 K 歌

來炒熱氣氛,

唱個嘀快歌來玩high

 

反而系好似同你講緊一個

好細水長流嘅故事

一個好平靜又好吸引嘅入口

好似《綠野仙蹤》 嘀feel

 

你咩都唔嗮做

就靜靜地坐係度 欣賞嘀歌

同埋好認真去消化嘀歌詞係講緊嘀咩

 

theme:

越專心去睇嘀歌詞

哇,真係好 heavy 下架

life。。。 正如Eason話嗻

好簡單又好復雜 好大嘅一個主題

 

佢講緊 唱緊

生命短暫 珍惜當下

嗰嘀好嚴肅嘅話題

當然係透過好靚好優美嘅歌詞

好動聽好多元化嘅旋律

同埋透過 Eason 好poweful嘅唱功

好自然又生動嘀表情

缺一不可

 

你搵個又靚仔又靚聲嘅小朋友來唱

觀眾未必會buy架喔

 

即系 我又唔係話Eason唔靚仔

呢嘀歌 就係Eason嘀歌

唔系邊個都唱到架

 

presentation:

連成個舞臺設計 舞蹈

都有少少dark side 嘅感覺

嘀舞蹈唔系嘻嘻哈哈 純屬娛樂嗰嘀

有小丑,未來人(我稱為 Daft Punks),

 

同埋一嘀好奇怪嘅怪物人

怪得來 又好似有好深嘅意義

 

我覺得就系想表達一種

人生無非就系你娛樂下我

我又敷衍翻你 係邊個真係真真正正

過緊自己想過嘅生活 做緊自己想做嘀嘢

 

個dancer系一堆云上面倒住來行

個高度唔系講笑噶

w-o-w

 

呢一part 個舞臺係成個升上來

好靚!!

Eason Life 2013 KL

 

song selection

吉隆坡群觀眾同個城市一樣

係好多元化

有嘀係完全講廣東話

有嘀係完全講普通話個嘀

更多係個嘀 in between,

composition又好不同

 

仲有一個group係

靜係聽得明廣東話

and/or/but not 普通話

一個中文字都唔識讀

 

好似我隔來個位

每次同佢去睇中文演唱會

好佩服佢架,其實

 

所以

吉隆坡呢場個 rundown

肯定係好特別

應該係紅館加臺北小巨蛋嘅精華

小巨蛋個場係下個月

所以呢個都算係一個 transition

 

廣東歌同國語歌

係相對平衡

 

最奇怪噶係

嘀觀眾鐘意Eason用廣東話來講嘢

但係唱國語歌嘅時候

個全場大合唱係大聲嘀架喔

 

可能都係因為國語歌嘀歌詞

係相對比較大眾化嘀啦

 

missing song (for me)

去演唱會 難免有張個人嘅歌單

有嘀你真係好想聽現場嘀歌曲

我自己就覺得既然係講 Life

想聽嘅歌 又咁唔好彩係冇唱到 就有:

《苦瓜》 《最后派對》 《陀飛輪》 《六月飛霜》

 

其實 Eason 嘀歌咁多

唱埋全部關于 Life個嘀

超嗮時 有排都唔散場啦

 

band

Eason 竟然冇介紹到對band啊!

band leader 係 Carl 叔叔 黃雙駿

percussion 係 荒井

佢有段 solo 好鬼正

 

但係我真係好想睇親愛地李一丁

但係一眼都冇睇到啊

連個大熒幕都冇佢個樣

 

只怪自己買咁遠嘅位

個band嘅position 又因為嘀 props, dancers

“彈”到好后邊

 

親愛嘀Yat Ding

a.k.a. 很多大明星嘅御用年輕鼓手

希望以后有機會係另外一場show見到你

特別希望係方大同個show

 

take-home

一場好嘅演唱會

可能係嘀觀眾好high 玩到癲嗮

可能係一個好齊嘅全場大合唱

 

但係 Eason’s Life 俾我更多嘅係

一種不知覺對生命嘅反思

好安靜地去享受平凡嘅生活

 

ending:

睇到E神系臺上有講有笑

“吹神”呢個名真係當之無愧

 

前一派,紅館25場

唔系有嘀負面情緒嘅新聞噶

其實叻 好懷疑 有時系唔系嘀人大作新聞

 

喂大佬,不如你試一下開25場show

唔通真係 一嘀壓力都冇?

日日都系狀態101分噶?

 

尋晚見到佢心情同狀態真係好唔錯

希望佢繼續照顧好自己

創作嘀好作品俾我哋聽

 

都話咗係神架啦

佢係會繼續

天佑愛音樂嘅人架

尤其係粵語音樂

Eason Life 2013 KL

 

p.s.: KL sux

系吉隆坡呢度睇演講會

張飛又貴 個場你有眼睇噶啦

但係 呢度撲飛係相對容易好多架

同埋真心好多謝 Life’s Production

系prop, stage design 各方面

盡量俾我哋同紅館觀眾 on par 嘅視覺享受

 

p.p.s. photos

在下沒有很多時間影太多相

要影象 知道你唔系咁膚淺

擺上社交網站嗮命

你估真係會有好多人來like來share咩

咁影咁多來做咩叻

 

的確很認真很認真地

上緊一堂關于 LIFE 嘅一課

No comments:

Post a Comment