Saturday, November 10, 2012

K歌太多 X 記得幾個?: 一首歌

小肥把聲好暖

好似飄雪,

坐係fire place 前邊

彈鋼琴嘅感覺

 

而且咬字好清晰

根本唔使去摷歌詞

 

聽佢唱歌

拉到高音位,

都從來冇壓逼感

 

《寵物》登錄,熱播,變K歌

仲以為佢會好似側田咁

至少都紅返轉啦

 

況且張專輯

除了《寵物》

有幾首都幾唔錯嘅作品

以對新人嘅 expectation

簡直係超水準

 

小小可惜

小肥好似冇紅到喔

網友都話,係咁現實嘅啦

樣太普通,又冇太多包裝

有專輯出,派臺歌又上到榜

都算運氣唔錯啦

想再爬高d, 就。。

 

之后

第到佢係港產片

演d小角色

真係好可惜,

佢明明就唱得好好

點解又要做埋d茄哩啡

 

尤其係

《保持愛你》個咸濕佬

冇搞錯?

但係,我好憎個角色

就證明小肥個演技都唔錯

唔單只唱得,仲演得喔

 

可惜,

距離“明星”個光

仲係有段距離

甚至有種兩頭不到岸嘅感覺

幾驚佢以后都冇得出唱片

 

好彩

佢隔咗幾長一段時間

都有新歌陸續派臺

專輯都隔年 準時出街

  • 2007年 11月29日 《The First Album Of Siufay》
  • 2009年 05月20日 《Festival Traveler》
  • 2011年 12月09日 《黃昏音樂會》

 

至少生存到三張專輯

2012 佢就直接稱自己為

“小歌星” 小肥

而《這首歌》呢首歌

可以話 就係佢出道至今

個“悲情寫照”

 

如我这小歌星 曾经得你欢喜

也会有信心撑起 唱到最尾不怕死

 

點只一首歌咁少

俾足你一個小肥歌單又點話?

 

p.s.

原來 Eason 首 《Lonely Christmas》

個原曲都系出自佢 n 年前

同中學同學組band, C Plus 嘅 創作

簡直係同歌不同命

 

一首歌 / 小肥

 

一首歌 / 小肥

作词:火火

作曲:洪振荣.Jorgen Kjell Elofsson.John Reid

编曲:洪振荣

监制:Simon Chan.Walter Wong

 

在听收音机播歌 多么响彻的配乐
是某歌星新上榜 得到惊叹的爱歌
但我歌曲不上榜 栖身黑暗的角落
留在寂寞那黑房 想等一个选听我

让我专心的唱歌 不管心里多跌荡
就算声带都耗光 哼出凄美的挽歌
又再登不到上榜 即使心里多渴望
仍然谢谢你K房 偶偶喜爱选唱我

无数个小歌星 赢得一位欢喜
也会有信心撑起 唱到最尾不怕死
Wo~Wo~Wo~ Yeah~Yeah~

你最喜爱的一首歌 你最讨厌的一首歌
你最想喊的 你最崩溃的 你最伤痛的一首歌
你最心跳的一首歌 你最忆记的一首歌
你最牵挂的 你最不屑的
你最想唱的一首歌 可否给我

又再登不到上榜 即使心里多渴望
仍然谢谢你K房 偶偶喜爱选唱我

如我这小歌星 曾经得你欢喜
也会有信心撑起 唱到最尾不怕死
Wo~Wo~Wo~ Yeah~Yeah~

你最知道的一首歌 你最哭诉的一首歌
你最想嗌的 你最失意的 你最深处的一首歌
你最黑暗的一首歌 你最伤势的一首歌
你最苦涩的 你最疯过的
你最想插的一首歌 可想起我

No comments:

Post a Comment