Wednesday, April 18, 2012

大孩子 X 小幼稚:說柚子

在2009年12月28日,

I Love You Boyz(艾粒)演出舞台劇

《艾粒普世歡騰核能人》尾聲時,

少爺占向觀眾宣佈艾粒正式解散。

但Donald補充說,

如果2012年沒有世界末日,艾粒可能會復合,

更請看尾場舞台劇的觀眾留起票尾,

作為將來購買復出舞台劇門票的折扣。

 

實不相瞞,

在2009年前

我係冇真正接觸過ILUB嘅音樂

可能當時我已經進咗神臺級嘅“軟硬派”

所以唔係咁留意到佢地d作品

 

真正開始鐘意呢兩條友

係由聽佢地做節目開始

 

四至六呢段很艱難嘅時間

好彩有同“艾粒”

曾一起走過的日子

有笑有淚有情有生冇死有義

 

踏正六點

okay..松少少沒到六點

一聽到《有誰共鳴》嘅V.O.

*Shut down music effect*

---- 放工咯

 

直到去年由《叱咤叱叱咤》

轉為featuring Dodo姐嘅 《口水多過浪花》

雖然冇再日日都聽(由OL轉成返學之后。。)

冇再聽得咁密

 

其實,我覺得都幾 okay

Dodo姐同呢“兩只嘢”嘅對比同埋對立

擦出好搞笑嘅效果

 

尤其是Do姐教英文嗰段

好記得有一段

“鄉議局”英文叫咩?

轉咗大半日,

village department, ministry etc etc..

原來英文就係直接譯為 “Heung Yee Kuk”

doi……..俾Do姐整蠱返一次

 

2009-2012

好老土講句,

話短唔短,話長都唔係好長咋

系ILUB身上

變化就多咯

 

少爺占組咗對band “野仔”

之后再創辦埋自己嘅潮流品牌 “MeeH”

 

而奴奴 Donald 就同張詠恩

(即係Boy’z 嗰位Steven張致恒嘅家姐 - Jan 張詠恩)

拉埋天窗

 

in other words..

Boy’z and I Love You Boy’z are kinda related

but please..

N 年前,我以為佢地係同一係列嘅組合

 

呢d花邊新聞都唔係重點

最重要係

 

ILUB終于重組返啦

(2012 世界係唔係會末日,由得佢啦)

繼續帶俾我地

好簡單嘅旋律

好生活嘅歌詞

 

我的青春快樂如捧捧糖 (爆炸糖)

溶掉在咀巴裡不知不覺 (燃亮在光陰裡不知不覺)

拒絕成長可不可

柚子 / ILUB

 

柚子 / ILUB

 

仲有呢d我偷偷由Youtube下載

巢返出來重播十遍嘅艾粒劇場

 

耐人尋味 / 艾粒電視臺

 

柚子 / ILUB

曲: 徐繼宗
詞: ILUB
編: 徐繼宗
監: 徐繼宗

Donald: 除下一身 舊西裝
大肚腩 兩隻臂彎極壯
沒女友 沒拍檔
獨居兩百呎富貴劏房
舊友街邊踫面 明笑暗寸 我滄桑
下次賞面飲茶來到再講

Jim:陳舊相簿 逐個看
舊波友個個坦胸露膊
射斷腳 又再駁
學戴志偉要踢去德國

J+D:電話粥煲一夜熬到八點又上學(暗戀師姐秘密傳遍每班每角落)
我的青春快樂如捧捧糖 (爆炸糖)
溶掉在咀巴裡不知不覺 (燃亮在光陰裡不知不覺)

回看那十幾的我 (yesterday~ yesterday~)
仍像片白紙的我 (aiyiaaa~ aiyiaaa~)
男孩像我有很多 年齡大 様子青春 太錯
不想結婚幾多個?

回看那十幾的我 (yesterday~ yesterday~))
仍像片白紙的我 (aiyiaaa~ aiyiaaa~))
男孩集結似花朵 明明會長出柚子數個
不想結果 拖一拖

J:同學小息 像派對
未夠秤叫我打機亦去
D:爛閃哠 又一堆
硬膠公仔藏在被窩裏

J+D:暗戀師姐秘密傳遍每班每角落
我的青春快樂如爆炸糖
燃亮在光陰裡不知不覺

回看那十幾的我 (yesterday~ yesterday~)
仍像片白紙的我 (aiyiaaa~ aiyiaaa~)
男孩像我有很多 年齡大 様子青春 太錯
不想結婚幾多個?

回看那十幾的我 (yesterday~ yesterday~))
仍像片白紙的我 (aiyiaaa~ aiyiaaa~))
男孩像我有很多 沈迷在漫畫公園百貨
拒絕成長可不可

J我 亂吹水
為某某會愛到9十歲
D十8歲 又過去
做足7天 6晚好醉
J 5次失戀 4唔去
轉眼已 經3張
D 2塊胸肌1舊
男孩 已經
J+D過去......

No comments:

Post a Comment